Vprašanja, povezana z vpoklicem

To je vprašanje, s katerim se je na nas že obrnilo veliko potrošnikov, a enoznačnega odgovora nanj ni. Tudi številni preizkusi avtomobilov pred in po vpoklicu, ki so jih izvedle različne organizacije, so pokazali, da ni zanesljivo, ali bo avtomobil ohranil vse svoje lastnosti (poraba goriva, zmogljivost motorja ...) ali ne. Dogajalo se je prav vse mogoče – od tega, da so bile zmogljivosti slabše do tega, da so se določeni parametri (ki niso neposredno povezani s samim posegom) celo izboljšali. Prejeli smo tudi informacije o tem, da se je pri nekaterih vozilih po vpoklicu pojavila okvara, ki je serviserji niso vedno priznali pod (dvoletno) garancijo po vpoklicu. Še vedno tudi velja, da bi država lahko preklicala homologacije vsem, ki se niso odzvali na vpoklic, kar pomeni, da od določenega trenutka naprej svojega avtomobila ne bodo več mogli registrirati.

Po nam znanih podatkih vpoklic ni zakonsko obvezen, ga pa Porsche Slovenija, zastopnik za prizadete znamke, opravlja na dva načina: pri Audiju in Volkswagnu gre za pozivno akcijo, pri Seatu in Škodi pa za servisni ukrep.

Kakršni koli pritiski naj vas ne zavedejo, odločite se sami. Povsem jasno je, da želijo vsi vpleteni zgodbo čimprej zaključiti, a že dejstvo, da bi lahko šlo s »popravljenim« avtomobilom tudi kaj narobe, narekuje previdnost. Zato ne podpisujte ničesar, serviserju pa povejte, da ga boste zamenjali, če bo še naprej pritiskal na vas.

VW AUDI ŠKODA SEAT

Zadeva VW:
Imate pravico do odškodnine!

✓ Uveljavite svoje pravice
✓ Brez tveganja in stroškov za potrošnike
✓ Hitra in preprosta prijava po spletu

Zbiranje prijav je zaključeno. Pridružilo se nam je več kot 6.200 potrošnikov. Vsa nadaljnja komunikacija bo potekala na elektronski naslov, ki ste ga navedli v prijavi. V primeru nepopolne dokumentacije vas bomo za dopolnitev prosili v prihodnjih dneh. Samostojno jo boste oddali preko spletne povezave, ki vam jo bomo posredovali.